9 Nisan 2012 Pazartesi


ZOMBİE WALK İSTANBUL''DAWN OF THE DEAD SULTANAHMET 2012



Zombi Yürüyüşü

8 Nisan Pazar 2012 de kız kardeşlerimle (Merve ve Beyza) ile Safar İstanbul ‘un düzenlediği “ZOMBİE WALK İSTANBUL''DAWN OF THE DEAD SULTANAHMET 2012” etkinliğine katıldık. Neden Böyle bir etkinliğe katıldım çünkü ben aslında Micheal Jackson’nun Thriller albümün azıcıktan dinleyicisiyim. Özellikle klip son 3 yıldır gülümseyerek izlediğim bir kliptir. İzlemeyenler için: http://www.youtube.com/watch?v=4V90AmXnguw&ob=av2n hatta geçen yıl Meksika da 10.000 kişi Zombi olup bu klibi canlandırdı. Onu da buradan izleyebilirsiniz. http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/8229204.stm düşün ki klib, Amerikan Library of Congress kütüphanesi tarafından "tüm zamanlar boyunca korunacak eserler" adı altında listelemiştir. Ve de dünyanın gelmiş geçmiş en başarılı klibi olarak nitelendirilir. Tabi 80 lerde çocuktum daha, üstelik çok küçük... ben, şimdi ki zaman da bıraktığı etkisiyle ilgiliyim.

 “The Walking Dead” filmini bilirsiniz. Yürüyen Ölüler adıyla Türkçe olarak basılmıştır. Hatta dizisi uyarlanmıştır. Kaynağı bilinmeyen bir Zombi salgını tüm dünyayı etkisi altına alır ve dolayısıyla bir kaos ortamı oluşur falan.
Şimdi Zombi nedir ve klipte, filmlerde neden böyle bir uyduruk bir konu kullanılır anlamam ama gülümsetir beni.
  -ama sen ölmüştün !! yoo !! hayır !!! yoooo !!!!..' nakaratına sebep olan sevimli yaratıklar bunlar ya.  Ama şuan bir tanesi kapıdan girse korkumdan kendimi camdan atarım J Ben sevmem öyle garip garip şeyleri J
Gelelim şu Zombi Yürüyüşüne; bu yürüyüşlerin daha önce ABD, Seattle da 4500 kişi katılımıyla dünya rekoru denemsi yapılmıştı. Buyurun; http://videonuz.ensonhaber.com/izle/abd-zombilerin-yuruyusu Öncesinde İngiltere’de 4020 kişi katılımıyla Yaşayan Ölü yürüyüşü yapıldı.  New York, Madrid gibi birçok şehirde sık aralıklarla denemesi yapılan bu yürüyüşün manasını , anlamını çok kavramamamda açıkçası İstanbul da yapılacağını duyduğumda heyecanlandım. Kardeşlerim için iyi bir etkinlik ve topluca hareket etmek iyidir diye düşündüm.  Hayır, nedir bu ZOMBI merakı onu da anlamıyorum ama fena da geçmedi. 

Amaç: Genel yapısı eğlence ve sosyal amaçlı yapılan etkinlik hem Şehrimizde Görsel şölen hem Zombie olma duygusu hem makyajlı ve kostümlü bir şekilde özgürce dolaşıp bağırıp çağırmak hem de Walking Dead'i hissettirebilmek idi. Safar İstanbul'un organize ettiği bu gösteri sayesinde objektiflerimize güzel görüntüler takıldı buna da değdi buyurunuz... Tüm ekibi tebrik ederim...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar