11 Mart 2014 Salı

Moda, moda, moda hangi kız sevmez ki....
Zorluda ki üst segment markaları ziyaret ettim, bazılarını denedim ama şanslı mağaza Vakko oldu. Kendime harika bir çanta aldım :)

2013-2014 kışının en güzel kürkleri ve trenç modelleri ;

1. DİOR: Lady Model Dior Çantasının yeni çıkan rengi "vişne çürüğü" harika. Bir kızın gardolabında olmazsa olmazı bu çanta. Türk kahvesi eşliğinde uzunca sohbet ettik mağaza sorumlusuyla. Ayrıca Dior'un marka kültürüyle yakından ilgilendiğim için bir kitap hediye ettiler bana.  Christian Dior'un biyografisi, tez zamanda okuyup burada özetini yazacağım.














2. VAKKO: 


  




Ve bu çantayı aldım :)

3.  LANVİN Paris: Muhafazakar, dişi, klasik tasarımlarıyla öne çıkan moda evi.




4. BURBERY:

5. LOUIS VUITTON:














































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar